Latest Entries »

Jak zamówić

Żeby zamówić usługę rysowanie karykatury lub portretu ze zdjęcia wystarczy wysłać maila z pytaniem na zewecki@wp.pl, vao@op.p lub biuro@zewecki.pl. DO maila najlepiej załączyć zdjęcia, określić termin na kiedy, opisać jak rysunek ma wyglądać, podać jaki format. Tel 602819644

Więcej prac artysty, podane formaty i ceny na www.zewecki.pl

Prezent dla budowlańca

Karykatura wykonana na prezent dla faceta budowlańca złota-rączka z okazji 39 urodzin.

prezent dla budowlańca

prezent dla budowlańca

Karykatura wykonana na prezent dla miłośnika fotografii wraz z aparatem.

prezent dla fotografa

prezent dla fotografa

Karykatura która została wykonana na prezent dla nauczyciela od uczniów.

prezent dla nauczyciela

prezent dla nauczyciela

Karykatura wykonana dla męża na 40 urodziny wraz z całą rodziną która gra na różnych instrumentach

prezent na 40 ke dla mężą

prezent dla męża

Karykatura wykonana na prezent dla koleżanki z pracy z motywem wakacyjnym  i morskim.

Karykatura na prezent dla dziewczyny

prezent dla kobiety

Jedną z oryginalnych form podziękowania dla rodziców polecamy karykaturę portretową pary młodych z rodzicami na jednym rysunku.  Fajne podziękowania dla rodziców

prezent dla rodzićów na weselu

Podziękowanie dla rodziców

podziękowanie dla rodziców 1

podziękowanie dla rodziców 1

Zaproszenia ślubne z karykaturą Pary Młodej ? Dla czego nie. Jeżeli są podobni na rysunku to z pewnością ci którzy otrzymają takie zaproszenia ślubne będą mile zaskoczeni.

zaproszenie

zaproszenie ślubne

zaproszenia ślubne 1

zaproszenia z karykatura

Zbliża sezon ślubny w którym wiele Par Młodych będą chcieli zawrzeć związek i zorganizować fajna zabawę weselną. Zapowiedzią fajnego wesela może być właśnie takie zaproszenie ślubne. Zaproszenia są ręcznie wykonane. Wzór karykatury można umieścić też w księdze gości, na innych drukach.

Karykatura znanej celebrytki i restauratorki znanej z programu” Kuchenne Rewolucji” na stacji TVN.

Karykatura Magdy Gessler

Karykatura Magdy Gessler

Karykatura ślubna

Karykatura dla Pary Młodej wykonana na zamówienie ze zdjęć. Pan Młody ma zamiłowanie do rowerów więc temat prezentu karykatury był trafny.

Para Młoda na rowerze

Prezent ślubny

Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.